У Рубіжанському-навчально-реабілітаційному центрі «Кришталик» функціонує соціально-медико-психолого-педагогічна служба, що є діагностико-лікувальною та корекційно-реабілітаційною структурою навчального закладу.
До складу служби входять: медичні працівники, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель ритміки, інструктор лікувальної фізкультури. Корекційно-розвивальна та відновлювально-реабілітаційна робота Центру – це комплексний процес забезпечення якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у навчально-реабілітаційному центрі, який забезпечується педагогами та фахівцями служби Центру. Навчально-виховний процес забезпечується на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей.
Фахівцями служби проводяться різноманітні заходи: корекційно-розвивальні заняття, тифлосемінари, свята та тематичні тижні. Саме такий тиждень корекційної роботи «Розвивайка» пройшов у Рубіжанському навчально-реабілітаційному центрі «Кришталик». Метою даного заходу була презентація корекційно-розвивальної роботи, якою пронизаний весь навчально-виховний процес нашого закладу.
Тиждень розпочався святковою лінійкою, на якій казкові герої, повідомили завдання заходів для всіх учнів початкової школи, під час яких кожен учень з особливими освітніми потребами зміг реалізувати свої здібності та показати себе.
В рамках тижня пройшла виставка поробок дітей із залишковим зором «Ми докладаємо зусилля і в нас все виходить». Малюнки крапково-рельєфним шрифтом, ізонитка, аплікації з природничого матеріалу та кольорового паперу, роботи з пластиліну прикрасили хол «Кришталику» та дали можливість батькам і педагогам ознайомитись з результатами корекційно-компенсаторної роботи, що проводиться з їх дітьми. Також учні зі складними вадами проявили свою творчість в конкурсі малюнків «Веселковий калейдоскоп». Яскраво та незвичайно учні виконали свої творчі роботи, використовуючи різні техніки виконання. Неможна було визначити кращі роботи, тому що всі учнівські роботи були неповторними та креативними.
Під час тижня були представлені вистави та інсценізації, які підготували учні підготовчого-Б та 1-А класу. Маленькі актори приклали багато зусиль, щоб вистави були яскравими, динамічними та веселими. А усім присутнім була надана можливість оцінити досягнення дітей, що відвідують заняття з подолань мовленнєвих недоліків. Бурхливі оплески стали найкращою нагородою для маленьких учнів-акторів.
Завершився тиждень ігровою програмою під час якої учні зі зниженим зором продемонстрували свої кросворди, склали загадки, декламували вірші, завзято брали участь в конкурсах та іграх. Жоден учень Центру не залишився без уваги: всі брали активну участь у корекційних заходах. Що свідчить про послідовно та ефективно організований корекційно-розвивальний та реабілітаційно-відновлювальний процес в умовах НРЦ «Кришталик»
Загальним висновком тижня стала думка про те, що кожна дитина з особливими освітніми потребами є обдарованою, тільки треба побачити цей дар та створити умови для його реалізації. Це і є основна мета та напрямок корекційно-розвивальної роботи педагогів Центру.