Нарада керівників та головних бухгалтерів закладів професійної (професійно-технічної) освіти



26 грудня 2017 року в Департаменті освіти і науки було проведено робочу нараду з керівниками та головними бухгалтерами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, у якій взяли участь директор Департаменту Стецюк Юрій Вікторович, заступник директора – начальник управління освіти та науки Ткачова Тетяна Миколаївна, начальники відділів, головні спеціалісти та працівники централізованої бухгалтерії, директор навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Луганській області Артюшенко Володимир Іванович.

На порядок денний наради були винесені важливі й актуальні питання розвитку й реформування закладів ПТО у зв’язку з імплементацією Закону України «Про освіту», шляхи вирішення поточних проблем з організації фінансового забезпечення діяльності закладів та вчасного оприлюднення інформації відповідно до ст. 30 вищезазначеного Закону, перерозподіл повноважень щодо управління закладами ПТО тощо.

У вітальному слові Стецюк Ю.В. зазначив, що, незважаючи на економічні труднощі, які переживає в цілому Луганщина, Департамент освіти і науки здійснює всі необхідні заходи щодо підтримки системи професійної освіти області, зокрема щодо належного фінансування та розвитку їх матеріально-технічної бази. «Закладам ПТО з обласного бюджету в 2017 році було виділено майже 35 млн гривень. Такий значний обсяг фінансових надходжень з обласного бюджету на покращення стану матеріально-технічної бази закладів ПТО був наданий уперше за останні роки, що свідчить про пріоритетний характер розвитку саме системи професійної освіти в області», – наголосив Юрій Вікторович.

Ткачова Т.М. презентувала зміни й новації в сфері освіти, які впроваджуватимуться відповідно до прийнятого цьогоріч базового Закону, що на разі проходить імплементацію. Особливу увагу  вона звернула на те, що Закон гарантує закладам не лише право на педагогічну свободу й фінансову автономію, але й посилює відповідальність їх керівників перед засновниками та структурами, які здійснюватимуть інституційний та громадсько-наглядовий контроль.

Поскрякова Т.М., начальник відділу професійної освіти та науки Департаменту, доповіла про вступ у дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки України», та про стан виконання  положень Закону «Про освіту» щодо відкритості та прозорості діяльності, зокрема висвітлення інформації про неї на сайтах закладів.

З Єловською Т.А., начальником відділу ліцензування, атестації та роботи з персоналом, присутні обговорили процедуру призначення на посаду директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що з 2018 року буде здійснюватися безпосередньо Департаментом як окрема делегована Міністерством освіти і науки України управлінська функція.

Козорєзов А.М., головний спеціаліст відділу професійної освіти та науки, проаналізував стан передачі цілісних майнових комплексів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з державної власності у спільну власність територіальних громад Луганської області, що здійснюється відповідно до визначення джерел фінансування закладів ПТО з обласного бюджету статтею 90 Бюджетного кодексу України.

Першина Н.Г., головний бухгалтер централізованої бухгалтерії Департаменту,  провела з головними бухгалтерами закладів семінар-тренінг з теми «Упровадження системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» в закладах професійної (професійно-технічної) освіти у 2018 році».

Наприкінці змістовної зустрічі Стецюк Ю.В. подякував присутнім за роботу й від імені колективу Департаменту привітав працівників профтехосвіти з прийдешніми новорічними та різдвяними святами, побажавши миру, щастя й професійних успіхів.