На Луганщині провели моніторингове дослідження з математики



Центр моніторингу якості освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  15 квітня 2015 року провів  регіональне моніторингове дослідження з математики. У дослідженні взяли участь понад 10 тисяч учнів 2-х та 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області.

Дослідження проводилося з метою визначення рівня обчислювальних навичок та навичок рішення задач серед учнів 2-х та 6-х класів ЗНЗ Луганської області, відповідно; з метою порівняння рівня обчислювальних навичок та рішення задач у різних типах навчальних закладів, у залежності від стажу викладання предмету вчителя, у залежності від професійної майстерності вчителя, у залежності від статі учнів.

У моніторинговому дослідженні взяли участь учні загальноосвітніх навчальних закладів Новопсковського, Кремінського, Марківського, Новоайдарського, Сватівського, Старобільського, Біловодського, Міловського, Білокуракинського, Троїцького районів, а також міст Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Рубіжне.

Технологією дослідження передбачена репрезентативна, місцева та масові вибірки. Методичні матеріали для вибірок готувалися в Центрі оцінювання якості освіти Луганського ОІППО, методистами кафедр природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання, педагогіки та психології.

Для моніторингового дослідження було обрано письмову форму контролю. Оцінювання робіт учнів 6 класів проводилося за критеріями, розробленими методистами ЛОІППО.

При проведенні моніторингового дослідження на репрезентативній вибірці були присутні вчитель або представник ЛОІППО, на місцевій вибірці — учитель, експерт (представник управління або відділу освіти, методичного кабінету або центру), на масовій вибірці — учитель, експерт (представник адміністрації).

Результати моніторингового дослідження з математики надійдуть в ЛОІППО не пізніше 5 травня 2015 року. Вони стануть підґрунтям для розробки  методичних рекомендацій щодо розвитку обчислювальних навичок учнів 2 класів та рішення задач учнів 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів.