Перші кроки до педагогічної майстерності



17Одне із завдань роботи комунальної установи «Білокуракинського районного методичного кабінету» в системі роботи з молодими педагогами вбачається в тому, щоб «зробити кожного вчителя-початківця вдумливим, допитливим дослідником» озброїти їх методом самоаналізу, допомогти не лише якомога швидше опанувати професію вчителя, а й створити індивідуальну творчу лабораторію, забезпечити сприятливі умови для творчої самореалізації.

Днями на базі Білокуракинської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулося перше в 2015-2016 н.р. засідання школи молодого вчителя «Я крокую до педагогічної майстерності». Засідання відбулося у формі семінару-тренінгу під девізом «Розуміти один одного, поважати, любити, прощати…». Перш за все вчителі-початківці обговорювали питання професійної адаптації. Адже ця проблема професійної адаптації набуває величезного значення серед проблем успішного професіоналізму молодого вчителя. Її вирішення значною мірою сприяє уникненню таких негативних явищ, як нестабільність педагогічних кадрів, їх плинність, повільне зростання педагогічної майстерності вчителя. 36Молоді педагоги активно та завзято працювали як індивідуально так і колективно: обмінювалися своїм досвідом роботи, виправляли свої перші помилками та боролися зі страхами в роботі, вирішували різні педагогічні ситуації. Вчитель математики Павлівської ЗОШ І-ІІІ ст. Щербак С.О. презентував власний сайт створений в перший рік роботи . Керівники школи молодого вчителя Щербак О.М., методист КУ «Білокуракинський РМК» презентувала блог «Молоді педагоги Білокуракинщини» http://molodi-belokurak.blogspot.com Запропонувала активно долучитися до роботи з блогом та створювати власні систематичні і динамічні електронні видання. Активно проваджувати їх у власній роботі. Вчителі-початківці отримали журнали стажування, допоміжну методичну інформацію про аналіз, самоаналіз уроку, завдання на навчальний рік. Начальних відділу освіти Білокуракинської РДА Зубкова Л.І. поздоровила молоде покоління освітян з початком плідної роботи та підвела підсумки фестивалю молодих вчителів «Молодий вчитель-2015». Вона вручила сертифікати за перший рік стажування були 9 молодим педагогам. В минулому навчальному році була оголошена номінація «Найактивніший креативний та перспективний молодий педагог Білокуракинщини». В цій номінації перемогла Лапта Альона Сергіївна, вчитель української мови та літератури Білокуракинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2. За перший рік роботи в її методичному кейсі знаходиться виступ на районному семінарі вчителів української філології, участь в обласному семінарі української мови та літератури. А також поїздка від Білокуракинського району до Канева. Окрім цього вона постійно друкує свої наробки на шпальтах районної газети «Життя Білокуракинщини». Тренінг закінчився жвавим обговоренням планів про наступні зустрічі, побажанням молодих учителів. Насиченим, цікавим і змістовним виявилося перше засідання школи молодого вчителя. Маємо надію, що молоді колеги після цього семінару-тренінгу стануть впевненішими і перші кроки до вершин педагогічної майстерності будуть успішними і результативними.