Участь загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області в дослідно-експериментальній роботі         



З 20.11.2017 по 06.12.2017 Стецюк Ю.В, директор Департаменту освіти і науки, та Сагіна Н.С., начальник відділу дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти та науки Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, cпільно з головами райдержадміністрацій та заступником міського голови, начальниками відділів освіти та завідуючими методичними кабінетами(центрами) відвідали  Лиманську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Старобільської районної ради, Попаснянську багатопрофільну гімназію №25 Попаснянської районної ради, Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціальна школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради, Сватівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №8 Сватівської районної ради. Метою відвідування визначено моніторинг й оцінювання процесу впровадження нових підходів до навчання у перших класах, в яких здійснюється дослідно-експериментально робота всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» на виконання п. 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 № 1028 «Про проведення всеукраїнського експерименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів» та плану заходів щодо запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня на 2017-2018 рр., затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 13.07.2017 № 1021.         

У ході моніторингу було встановлено, що органами управління освітою забезпечено комплектування закладів освіти обладнанням для діяльнісного навчання, оргтехнікою для оперативного видруку навчальних матеріалів; щомісяця виплачується матеріальне заохочення педагогічним працівникам, які беруть участь в експерименті.        

В пілотних класах створено комфортне для дітей предметне середовище. Навчальний простір задовольняє індивідуальним потребам кожної дитини. Вчителі активно впроваджують інноваційні освітні методики та технології. Організація освітнього процесу здійснюється за модельною навчальною програмою та навчально-методичними матеріалами, створеними на основі проекту Державного стандарту початкової загальної освіти, який повністю відповідає концептуальним засадам Нової української школи й вимогам нормативно-правових документів.        

Таким чином, результати моніторингу свідчать про високий рівень проведення дослідно-експериментальної роботи в Луганській області.