Учень 5 класу отримав диплом ІІ ступеня у фінальному етапі ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу



Северін Олександр, учень 5 класу Комунального закладу «Сватівський ліцей №6» Сватівської міської ради Луганської області, отримав диплом ІІ ступеня у фінальному етапі ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Олександр різнобічно розвинена дитина, захоплюється українською та

7 ПОРАД, ЯК НЕ ТРЕБА РЕАГУВАТИ НА ЛЮДЕЙ З ФІЗИЧНИМИ ВАДАМИ



Співчуття, жалість та навіть слова підтримки не завжди доречні для осіб, які мають фізичні вади. Якщо ви прагнете безбар’єрно спілкуватися, бути чемними з військовими та цивільними, що пережили серйозні травми, втратили кінцівку, мають спотворене обличчя тощо, можна скористатися порадами ветеранів

22 переможці Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – здобувачі освіти Луганщини



Вітаємо! Пишаємось! 22 переможці ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – здобувачі освіти Луганської області! Цьогоріч журі перевірило 675 робіт та визначило переможців, серед яких – рекордна кількість учасників з Луганщини за всю історію участі

Вітаємо переможців  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка



Оголошено результати ІV (фінального) етапу ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

Дипломами ІІІ ступеня конкурсу відзначені Копилова Дарина, учениця 6 класу Лисичанського ліцею № 27, та Щеглакова Дар’я, учениця 11 класу Лисичанського ліцею №

Андрій Вітренко: школа має швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб дітей та адаптовувати діяльність до нових викликів



Сьогодні, 25 квітня 2023 року, за участю заступника міністра освіти і науки України Андрія Вітренка відбулася робоча група з питань розроблення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на 2023-2030 роки.

Головна мета – на засадах людиноцентричного підходу визначити вичерпний перелік завдань