В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.
У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія вже охопила понад 1,7 млн українців.
Із детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online/
