27 липня у м. Дніпро з дотриманням усіх карантинних норм відбувся захист конкурсних робіт VII Всеукраїнського конкурсу «Scholarship в Україні», який відбувся за ініціативи агентства інтернет-маркетингу CYBERSHARK, компанії-організатора соціального проєкту для студентів «Scholarship в Україні».
У світовій практиці термін Scholarships позначає матеріальну виплату студентам, яка присуджується на конкурсній основі за певні академічні успіхи.
Соціальний проект «Scholarship в Україні» набирає популярності. Основна мета соціальної програми – мотивувати українську молодь до вивчення перспективних напрямків маркетингу, економіки, фінансів, а також показати студентам, що знання можуть приносити непоганий прибуток ще задовго до отримання диплому.
Молодь отримує вагомий досвід, а партнери – нові ідеї для ведення бізнесу.
I місце у конкурсі та грант на навчання 15 000 грн виборов студент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Ростислав Ковальов з проєктом «Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу».
Проєкт студента цього ж університету Віталія Лобуренка «Як Covid-19 вплинув на інтернет-маркетинг?» посів почесне III місце, Віталій отримав подарунковий сертифікат на 2000 грн.
Вітаємо переможців конкурсу та бажаємо їм успіхів!