Учителів Луганщини запросили до творчої майстерні



DSCF2432+Учителі української мови та літератури, працівники методичних центрів Луганської області взяли участь у творчій майстерні, яку 21 квітня 2015 року у м. Сєвєродонецьку провів Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.                                                                                                                                                                 

У освітянському середовищі творчі майстерні вважаються продуктивним форматом роботи, адже вони  сприяють обміну досвідом серед педагогів, збагаченню новими методиками, розширенню кола професійних контактів.

DSCF2429+Відкриваючи творчу майстерню, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО Валентина Колодяжна акцентувала увагу присутніх на творчому підході до викладання предмету, а також на використанні потенціалу української філології  у навчанні і вихованні школярів.

Творча майстерня вчителя НВК “Дошкільний навчальний заклад “Сонечко” – Новострільцівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів” Олени Панченко пройшла під девізом відомого вітчизняного педагога Василя Сухомлинського: “Стає майстром педагогічної праці звичайно той, хто відчув себе дослідником”.

Олена Панченко поділилася з учасниками творчої майстерні досвідом використання на уроках української мови і літератури краєзнавчого матеріалу. У презентації  “Мій рідний степ – моя земля” вона нагадала, що літературне краєзнавство є важливим компонентом філологічної освіти школярів, їх загальнокультурного розвитку та громадянського становлення, засобом формування наукового розуміння закономірностей усної й писемної словесності. 

Учні Новострільцівської школи часто виконують завдання краєзнавчого характеру: готують відгуки на твори мистецтва – картини місцевих художників; досліджують історію Стрільцівського кінного заводу й висвітлюють її у віршах, репортажах; пишуть твори в науковому й художньому стилях про представників флори та фауни заповідника “Стрільцівський степ”; аналізують поезії про рідний край тощо. 

Підбиваючи підсумки, Олена Панченко зазначила: “Справа вчителя-словесника – зробити так, щоб кожен урок мови й літератури став для його учнів відкриттям, щоб він збагачував і виховував, навчав і розвивав, зацікавлюючи мистецтвом слова”.

По завершенню творчої майстерні  вчителі української мови та літератури подякували Сєвєродонецькому вищому професійному училищу, на базі якого була проведена творча майстерня, і  запропонували   продовжувати практику обміну досвідом.