6 лютого 2020 року на базі діалогової платформи GreenLab Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля за підтримки Міністерства освіти і науки України, Луганської обласної державної адміністрації, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та Білорусі відбувся масштабний інформаційно-навчальний захід з питань впровадження у закладах вищої та професійної (професійно-технічної) освіти області дуальної форми здобуття освіти «DUAL-О: СХІД можливостей».
У форумі взяли участь генеральний директор директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України Ірина Шумік, начальник відділу професійної (професійно-технічної) освіти та координації діяльності закладів вищої освіти Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Тетяна Поскрякова, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області Володимир Артюшенко, керівники, заступники керівників, методисти закладів вищої та професійної (професійно-технічної) освіти з різних регіонів України, у яких успішно впроваджуються технології дуальної освіти, працівники наукових та науково-методичних установ, роботодавці, що співпрацюють у зазначеному напрямку або планують співпрацювати із закладами освіти, інші соціальні партнери.
Програму заходів розпочали дві сесії з подання досвіду впровадження дуальної освіти, потім учасники розділилися на групи для роботи у форматі «світове кафе + speed dating», у яких обговорили особливості програм навчання за дуальною формою, диверсифікацію планування освітнього процесу, нормативно-правове та документаційне забезпечення реалізації навчання за дуальною формою тощо. У другій частині форуму для закладів професійної (професійно-технічної) освіти було проведено тренінг «Проєктування освітньо-виробничого середовища закладу професійної освіти в умовах дуальної форми здобуття освіти» та презентацію для закладів вищої освіти з питань організації та діяльності кейс-клубів.
Ірина Шумік також відвідала ДНЗ «Сєвєродонецький професійний будівельний ліцей» та Вище професійне училище № 92, де ознайомилася з умовами навчання учнів та слухачів цих закладів, результатами впровадження в освітній процес елементів дуальної освіти, роботою навчально-практичних центрів.