Юні науковці Луганщини — серед кращих у Всеукраїнському конкурсі «МАН-Юніор-дослідник – 2025»



У 2025 році Луганська область активно долучилася до участі у Всеукраїнському конкурсі «МАН-Юніор-дослідник».

На конкурсі Луганщину представляли в різних наукових напрямах: історія, екологія, техніка та астрономія. До другого, фінального етапу вийшли чотири учня Комунального закладу «Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді»

Особливо яскраво себе проявили фіналісти другого етапу – Костров Мстислав і Васильєв Володимир, які гідно представили Луганську область на всеукраїнському рівні, продемонструвавши ґрунтовність, наполегливість і глибоке розуміння обраних тем.

Переможцем у номінації «МАН-Юніор-історик» стали:

Костров Мстислав, учень 9 класу Попаснянського ліцею № 25 Попаснянської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області, який отримав диплом ІІ ступеня за науково-дослідницький проєкт «Історія рідного міста». Науковий керівник закладу освіти – Калмикова Вікторія Василівна, учитель історії та правознавства Попаснянського ліцею № 25 Попаснянської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області;

Васильєв Володимир, учень 7 класу Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, слухач секції «Основи наукових досліджень», який представив проєкт «Біоіндикація ґрунтів урбанізованих територій на прикладі міста Житомир» та здобув диплом ІІІ ступеня. Науковий керівник – Назарєнко Олена Семенівна, кандидат хімічних наук, керівник секції «Екологія» комунального закладу «Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді».

Дякуємо Бурджанадзе Георгію, учню 8 класу Сєвєродонецької гімназії № 4, слухачу секції «Прикладна фізика» та  Кузнецовій Анастасії, учениці 9 класу Лисичанської гімназії №9, слухачки секції «Астрономія» за участь та цікаві дослідження.

Усі учасники конкурсу продемонстрували високий рівень наукової підготовки, зацікавленість у проведенні досліджень, критичне мислення та щире прагнення до пізнання світу. Їх проєкти стали прикладом того, що навіть у юному віці можна робити серйозні кроки у науковому середовищі, аргументовано доводити свої ідеї та знаходити нові рішення для актуальних проблем.