Проведено семінар-нараду за темою «Інтеграція досягнень освіти на основі життєвих навичок (компетентнісного підходу) до Нової української школи».



Відповідно до Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо моделювання концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» 11-12 жовтня 2018 року в м. Кремінна Громадською організацією  «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» в партнерстві з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Департаментом освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації проведено семінар-нараду за темою «Інтеграція досягнень освіти на основі життєвих навичок (компетентнісного підходу) до Нової української школи».

Учасниками семінару-наради стали керівники управлінь (відділів) освіти міських рад, райдержадміністрацій, об’єднаних територіальних громад, завідувачі міських (районних) методичних кабінетів (центрів) представники інституту післядипломної педагогічної освіти Луганської області.

Мета заходу – ознайомитися з особливостями підходів до компетентнісної освіти відповідно до концепції «Нова українська школа» та ресурсним забезпеченням для успішного навчання учнів на основі розвитку життєвих навичок за чинними стандартами освіти і визначити ключові показники щодо реалізації компетентнісного навчання.

У перший день учасники наради ознайомилися з ресурсним забезпеченням для навчання учнів на основі розвитку життєвих навичок за чинними стандартами освіти відповідно до концепції «Нова українська школа»; проаналізували ефективні ресурси для масової підготовки педагогічних працівників за освітніми галузями державних стандартів, дотичними до здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації особистості; ознайомилися з концептуальною рамкою «Безпечна і дружня до дитини школа» й онлайн-інструментами «Експрес оцінювання закладу освіти» та «Індекс безпеки і здоров’я школи».

Другого дня учасники обговорили актуальні питання управління освітою Луганщини, зокрема:

реалізація в області Нової української школи –  ключове завдання органів місцевого самоврядування;

управління змінами у Новій українській школі;

досвід старту Нової української школи на Луганщині.

У підсумках дводенного тренінгу  чітко визначено  показники плану впровадження за трьома ключовими напрямками НУШ: компетентнісне навчання учнів, масова підготовка педагогічних працівників, створення безпечного і дружнього освітнього середовища.