Засідання колегії облдержадміністрації



Про реалізацію стратегічних завдань розвитку системи освіти Луганської області під час засідання колегії розповів директор Департаменту освіти та науки облдержадміністрації Юрій Стецюк

Спікер зазначив, що відповідно до стратегічних завдань заплановано відкриття додаткових груп у закладах дошкільної освіти як того потребує суспільство.

Юрій Стецюк зауважив, що до компетенції органів місцевого самоврядування стосовно розвитку загальної середньої освіти відноситься:

-створення належних умов для безпечного харчування дітей у закладах освіти; -здійснення заходів щодо оптимізації шкільної мережі шляхом створення академічних ліцеїв та профільних шкіл; -збільшення кількості опорних шкіл у сільській місцевості на 7 одиниць; -оновлення парку шкільних автобусів; -визначення ділянок доріг, що знаходяться в незадовільному стані та потребують першочергового ремонту, якими підвозяться учні шкільними автобусами; -забезпечення доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами.

Пріоритетними напрямами роботи Департаменту освіти і науки є поліпшення матеріально-технічної бази, надання дітям якісних освітніх послуг, соціально-правового захисту, створення комфортних умов для здобувачів освіти в закладах обласної комунальної власності.

Так, одне із завдань Департаменту – реформування системи інституційного догляду дітей області відповідно до реалізації ІІ етапу Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки.

Зазначено, що впродовж останніх трьох років мережа закладів професійної (професійно-технічної) освіти зазнала значних змін. Кількість фактично працюючих зменшилася на п’ять одиниць через їх реорганізацію шляхом приєднання (укрупнення) до інших закладів. А саме, по одному закладу у Рубіжному і Кремінній, три – у Лисичанську.

Подальше скорочення чисельності закладів професійної (професійно-технічної) освіти в області не передбачається.

Також, стратегічно визначені заходи щодо модернізації закладів професійної (професійно-технічної) освіти шляхом створення, у тому числі, сучасних технічних центрів у рамках проєкту USAID «Економічна підтримка східної України» на базі Марківського професійного аграрного ліцею та Вищого професійного училища № 94.

Слід зазначити, що на території області, підконтрольній українській владі, у 2019 році працювало 270 закладів дошкільної освіти (15,5 тис. дітей), 275 закладів загальної середньої освіти (55,0 тис. дітей), 19 закладів професійної (професійно-технічної) освіти (4,8 тис. студентів) та 23 вищої освіти I-IV рівнів акредитації (22,4 тис. студентів).

З 11 закладів обласної комунальної власності: 4 – санаторні, 4 – спеціальні, 1 – загальноосвітній, спортивний та військовий ліцеї-інтернати.

Сергій Гайдай заявив, що питання придбання шкільних автобусів, термомодернізацію навчальних закладів та проведення аудиту протипожежної безпеки візьме під особистий контроль.