Створення сприятливих умов для рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах РНРЦ «Кришталик»



20 квітня 2016 року на базі Комунального закладу «Рубіжанський навчально-реабілітаційний центр «Кришталик» відбувся обласний науково-практичний семінар за темою: «Створення сприятливих умов для рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах РНРЦ «Кришталик»».

На семінар були запрошені: спеціалісти з питань інклюзивної освіти відділів (управлінь) освіти, керівники закладів освіти обласної комунальної власності, директори загальноосвітніх шкіл,  представники методичних кабінетів міст та  районів області.

Науково-практичний семінар відкрила заступник директора Департаменту – начальник управління освіти та науки, виконуючий обов’язки директора – Ткачова Т.М. На урочистому відкритті директор Комунального закладу «Рубіжанський навчально-реабілітаційний центр «Кришталик» – Колодна Н.А. презентувала роботу закладу.

На учасників чекала експозиція з досвіду роботи, де присутні прослухали виступи з наступних питань:

  • Навчально-реабілітаційний центр, як педагогічна система соціалізації дітей з особливими освітніми потребами;
  • Роль соціальної –медико-психолого – педагогічної служби у створенні оптимальних умов у навчально-виховному процесі дітей з вадами зору.
  • Навчання та виховання дітей сліпих та із залишкових зором в умовах Центру;
  • Формування пізнавальної активності учнів початкових класів шляхом навчальної корекційно-реабілітаційної роботи;
  • Корекційно-реабілітаційна робота з учнями, що мають порушення зору шляхом розвитку мовленнєвої діяльності в системи соціальних відносин;
  • Формування практичної діяльності необхідної для соціальної реабілітації та інтеграції учнів у суспільство; IMG_0807IMG_0984 О 11-15 годині розпочали роботи майстер-класи:
  • Методичні рекомендації соціально-психолого-медико-педагогічна служби щодо комплексного супроводу дітей з вадами зору в умовах навчально-реабілітаційного центру;
  • Подолання синдрому професійного вигорання педагогів.

Робота семінару завершилася підведенням підсумків, на якому учасники обмінялись думками та враженнями.