Початок ІІ семестру в Рубіжанській обласній загальноосвітній санаторній школі-інтернаті



ІІ семестр 2016-2017 навчального року розпочався цікавими та важливими для навчального закладу подіями.

Після зимових канікул заняття з лікувального плавання учні розпочали у щойно відремонтованому плавальному басейні. Такий подарунок діти, хворі  на сколіоз, отримали від Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, який виділив кошти з обласного бюджету для ремонту басейну.

Ця підтримка – свідчення небайдужого ставлення до проблем навчання та відновлення здоров’я  школярів, адже плавання – основний засіб лікування сколіозу у дітей, що навчаються в санаторній школі-інтернаті.

11.01.2017 р. у закладі розпочала свою роботу виставка  малюнків «Талант моїх долонь і розум свій, і серце я Україні милій віддаю!» учениці 9 класу Пашкіної Карини. На цій виставці юна художниця презентувала свої пейзажі, натюрморти, портрети виконані у різних техніках та різними матеріалами. 12.01.17 р. учні початкових класів взяли участь в екологічній акції «Допоможи пташкам узимку», яку ініціювала учнівська рада дитячої організації «ЕКО» закладу. Разом із батьками вони виготовили годівнички та принесли корм для зимуючих пташок.

Та й зимові канікули учні та педагоги загальноосвітнього навчального закладу обласної комунальної власності провели з користю.

З метою вивчення історії рідного краю учні школи-інтернату продовжують подорожувати Луганщиною. Так, на зимових канікулах вони здійснили екскурсію до міста Кремінна та відвідали КУ «Кремінський районний краєзнавчий музей».

А поки учні відпочивали, в Рубіжанській обласній загальноосвітній санаторній школі-інтернаті відбулися методичні заходи, спрямовані на підвищення професійної майстерності, науково-теоретичного та культурного рівня педагогічних та медичних працівників. Протягом тижня працівники закладу обмінювалися думками, дискутували, сперечалися, консультувалися, навчалися за різними формами колективної та індивідуальної методичної роботи. Тему «Проблеми інтеграції у процесі навчання в загальноосвітній санаторній школі-інтернаті» було обговорено в процесі роботи педагогічної ради – методичної студії, за підсумками якої визначені вимоги педагогів закладу до сучасного уроку.