Профорiєнтацiйна робота є дуже важливою складовою в дiяльностi системи профтехосвiти. А якщо колектив навчального закладу творчий, то, звичайно, i в цiй частинi своєї роботи, вiн намагається вигадати щось нове, бiльш ефективне , сучасне та цiкаве для школярiв.
Саме тому в квітні 2018 року в ДНЗ «Сєвєродонецький професiйний лiцей» тиждень вiдкритих дверей було проведено в формi квесту, який останнiм часом так подобається молодi. Для знайомства з навчальним закладом i його професiями школярам було запропоновано 6 квест-кiмнат.
У «Кiмнатi тiмбiлдiнгу» школярiв об’єднували в команду, обирали капiтана, видавали маршрутного листа та закріплювали iнструктора з числа педагогiв лiцею.
В «Кiмнатi незвичайних механiзмiв» учасники квесту знайомилися з професiєю «Слюсар контрольно-вимiрювальних приладiв та автоматики» та iз здивуванням дізнавалися, що в повсякденному життi їх оточує величезна кiлькiсть подiбних механiзмiв (термометри, тонометри, лiчильники та iн.).
Наступною була «Кiмната гострих вiдчуттiв». Тут гостi мали можливiсть спробувати зробити цукровий манiкюр, попередньо розiбравшись з рiзновидами та призначенням французького манiкюру за допомогою iнтерактивної дошки, тому що в лiцеї можна опанувати професiю «Манiкюрник. Педикюрник.».
В «Кiмнатi реальних пригод» один або кiлька бажаючих на 5 хвилин перетворювалися у вiзажистiв i малювали своїм однокласникам улюблений смайлик в техниці аквагриму – це була презентація професії «Візажист».
«Кiмната спритних рук» знайомила школярiв з професiєю «Перукар» та пропонувала 3 квест-завдання: створення зачiсок з косичок, створення зачiсок з джгутiв i визначення стилiв зачiсок.
Завершувала квест «Кiмната логiки та кмiтливостi». Тут занурювались у професiю «Кравець». Грали у швейне домiно, пiзнавали сучасне галузеве обладнання i, навiть, дехто спробував прокласти декiлька машинних строчок пiд пильним наглядом майстрiв виробничого навчання.
На згадку гостi отримували роздаткову печатну продукцiю. Таким чином, за 35-40 хвилин майбутнi випускники 12 шкiл не тiльки познайомились з професiйно-технiчним закладом мiста, але й спробували примiряти на себе кiлька затребуваних на ринку працi робочих професiй. На погляд педагогiчного колектива Сєвєродонецького професiйного лiцею така форма профорiєнтацiї повинна привернути бiльшу увагу школярiв до професiйної освiти та навчального закладу зокрема.