Відбулося одне з найбільш популярних тестувань – ЗНО з математики двох рівнів



Сьогодні, 28 травня 2021 року, відбулося зовнішнє незалежне оцінювання з математики.

В області функціонувало 8 пунктів проведення ЗНО з математики (рівень стандарту), на яких було створено 76 аудиторій. Проведення ЗНО забезпечувало 211 педагогічних працівників, які виконували обов’язки персоналу пункту. Всі

Мінцифри запустило національний тест на цифрову грамотність для вчителів



Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта національний тест на цифрову грамотність Цифрограм для вчителів, щоб кожен учитель міг оцінити власний рівень цифрової грамотності та вдосконалити цифрові навички.

Національний тест на цифрову грамотність для вчителів доступний за посиланням

СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ: ВИКОРИСТАННЯ РЕГІОНАМИ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЕРЖФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ – З-ПОМІЖ КЛЮЧОВИХ ЗАВДАНЬ МОН



З-поміж ключових завдань Міністерства освіти і науки – допомога регіонам у використанні можливостей державного фінансування освіти, а також законодавче врегулювання трансформації мережі закладів загальної середньої освіти. Про це йшлося під час Всеукраїнської наради керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних,

ЛУГАНСЬКИЙ ОІППО ОТРИМАВ НАЙВИЩУ НАГОРОДУ ДВАНАДЦЯТОЇ МІЖНАРОДНОЇ ВИСТАВКИ «СУЧАСНІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ – 2021»



26–28 травня 2021 року в Київському Палаці Спорту проходить Дванадцята міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти» й виставка освіти за кордоном «World Edu». Заходи  організовано компанією «Виставковий Світ» за підтримки й участі Міністерства освіти і науки України та Національної академії

Засідання наглядової ради ВПУ № 92 м. Сєвєродонецька



Основними ініціативами щодо модернізації професійної (професійно-технічної) освіти, визначеними Президентом та Урядом України, є децентралізація управління та удосконалення механізму фінансування на державному та регіональному рівнях; підвищення ефективності діяльності регіональних рад професійної освіти; створення закладів професійної освіти нової формації та забезпечення їх