Всеукраїнський ІТ-хакатон



З 04 по 07 жовтня 2017 року у Міжнародному центрі дитячої наукової творчості MANLAB.CAMP у Пущі-Водиці під Києвом пройшов Всеукраїнський ІТ-хакатон, метою якого було формування навичок інформаційно-цифрової компетентності у школярів, залучення їх до науково-дослідницької діяльності.

Після заочного відбору до столиці приїхало шість команд, серед яких і команда Луганської області у складі вихованців Обласної очно-заочної школи комунального закладу «Луганська мала академія наук учнівської області»: Скарга-Бандурова Іллі та Носкова Олексія, учнів 11 класу комунального навчально-виховного комплексу «Рубіжанський  ліцей» Рубіжанської міської ради Луганської області, Татарченко Георгія, учня 11 класу Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Луганської області.

Учасники хакатону, мали підготувати і провести практичне заняття з ІТ-технологій/електроніки тривалістю до 30 хвилин, оформити план-конспект заняття за наданим зразком.

Щодня в соціальних мережах людьми генерується величезна кількість необроблених даних. Тому потрібні інструменти, які  можуть аналізувати ці масивні джерела даних (тобто необроблені дані) і витягнути з них корисні шаблони. На сьогодні навіть невеличкі компанії мають SMM відділи для просування свого бізнесу. Отже, сьогодні мають величезний попит фахівці подібного класу, – розповів учасник команди Георгій Татарченко. А Носков Олексій додав:

Розуміючи, що в найближчому майбутньому це стане перспективно, наша команда обрала цю складну, але потрібну  і цікаву тему «СТВОРЕННЯ ТРЕНУВАЛЬНОЇ МОДЕЛІ АНАЛІЗУ ТЕКСТУ Microsoft Azure Machine Learning Studio З МЕТОЮ ВИКОРИСТАННЯ SMM ТЕХНОЛОГІЙ».

Протягом практичного заняття вони дали опис загального процесу аналізу даних із соціальних мереж и способів використання алгоритмів інтелектуального аналізу даних для витягнення керованих шаблонів з необроблених даних – так званий Data Mining.

Крім актуальності теми заняття та оптимального співвідношення теоретичної та практичної частин, журі оцінювало використані методи навчання під час заняття, чіткість, логічність, послідовність, грамотність викладення матеріалу; культуру мовлення, вільне володіння матеріалом; практичне та прикладне значення набутих навичок/знань, а також вміння учасників працювати в команді.

Оскільки на реалізацію проектів учасники мали лише два дні, а свій урок мали вмістити в 30 хвилин, то серед хакатонівців панувала неабияка напруга. Однак це не завадило учасникам познайомитись і добряче відпочити.

Юні науковці з користю провели свій час. Крім самого змагання учні відвідали тематичні лекції та ознайомилися з історичними пам’ятками столиці.

Дуже радий, що подібний формат почали проводити саме для школярів. Це дуже круто! Організаторам хочеться побажати творчого натхнення, і успіхів. Вони великі молодці. Взагалі все класно, все сподобалося. Хакатон був корисний для кожного учасника. Адже навіть участь в цьому конкурсі – це вже перемога! – поділився враженнями капітан команди від Луганщини Скарга-Бандуров.