До уваги абітурієнтів!



Під час вступної кампанії 2021 року до Міністерства освіти і науки України надходять окремі звернення від вступників на навчання на основі базової середньої або повної загальної середньої освіти, які виявили помилки у власному документі про середню освіту.

З метою врегулювання питання вступу таких осіб інформуємо, що вступникам, які не можуть зареєструвати особистий електронний кабінет у зв’язку з вказаними нижче помилками необхідно звернутись до сервісу підтримки електронних кабінетів вступників (забезпечується технічним адміністратором ЄДЕБО ДП «Інфоресурс») шляхом надсилання на електронну пошту (vstup@inforesurs.gov.ua) відповідного електронного листа:

  • «П3.3.1 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаній в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО» – листа з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1»;
  • «П3.3.2 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаному в документі про ПЗС та сертифікаті ЗНО» – листа з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2»;

До листа слід додати сканкопії (фото)

документа про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),

сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі),

паспорта (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, терміном дії (для ID-паспорта)),

скріншоти з помилками.

У разі виявлення розбіжностей у даних, вказаних у документі про повну загальну середню освіту, допущених внаслідок технічних помилок при оформленні документа, виправлення яких потребує заміни документа (виготовлення дубліката), Міністерство освіти і науки України дозволяє ДП «Інфоресурс» здійснювати в ЄДЕБО дії, необхідні для надання вступникам можливості реєстрації електронних кабінетів без заміни документа про повну загальну середню освіту.

У разі виявлення розбіжностей у даних, вказаних у документі про базову середню освіту, допущених внаслідок технічних помилок при оформленні документа, виправлення яких потребує заміни документа (виготовлення дубліката), Міністерство освіти і науки України дозволяє закладам фахової передвищої освіти здійснювати реєстрацію заяв зазначених вступників у ЄДЕБО на підставі свідоцтв про базову загальну середню освіту, які містять помилки.

Звертаємо увагу, що необхідною умовою для реєстрації є подання вступником довідки від закладу освіти, який видав зазначений документ, на підтвердження того, що при оформленні документів допущено помилку (із зазначенням правильного варіанту написання необхідних реквізитів). У випадку, коли відповідні документи уже були направлені на передрук, в довідці мають бути вказані всі дані цих документів або можуть додаватися копії цих документів, завірені закладом, що їх видав. Внесення заяв таких вступників до ЄДЕБО після завершення терміну прийому заяв (але не пізніше 04 серпня 2021 року) здійснюється шляхом формування звернення до МОН в ЄДЕБО «Запит на додання заяви на вступ в КП».

Звертаємо увагу керівників закладів освіти, що заміну документів про базову середню або повну загальну середню освіту, які містять помилки, необхідно здійснити не пізніше 01 жовтня 2021 року.