ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗПОЧАТО



01 лютого 2018 року у залі засідань Президії Національної академії педагогічних наук  під головуванням Ничкало Нелі Григорівни, академіка-секретаря Відділення професійної освіти дорослих НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, відбулося засідання науково-методичної комісії  з професійної педагогіки, психології та змісту професійної (професійно-технічної) освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України про хід і результати інноваційної діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти на Всеукраїнському рівні.

Заявку та програму на проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Організація дистанційного професійного навчання учнівської молоді та дорослих на тимчасово окупованій території України, у населених пунктах на лінії зіткнення» презентувала делегація Луганської області у складі: Артюшенко В.І., директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області, Назаров Є.І., директор ДНЗ «Луганський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості», Підгайко С.В., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області, Мозгова С.В., методист Золотівського професійного ліцею.

Проведення інноваційної діяльності на Всеукраїнському рівні планується на базі Золотівського професійного ліцею на 2018-2020 роки, наковий керівник: Пригодій Микола Анатолійович, головний науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор.

В умовах окупації частини території України та проведення антитерористичної операції традиційні форми професійного навчання учнівської молоді і дорослих виявилися малоефективними  і часто вкрай небезпечними. Запровадження дистанційного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти для певних верств населення Луганської та Донецької областей на час проведення АТО стає найбільш оптимальним способом навчатися в системі професійної освіти, опановувати робітничу професію, а також реалізовувати конституційне право кожного громадянина на освіту.

Членами Науково-методичної ради було поставлено низку питань щодо практичної реалізації програми інноваційної діяльності.

Висловлюємо щиру подяку за підтримку в організації експериментальної роботи Департаменту професійної освіти МОН України, Інституту ПТО НАПН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗПОЧАТО!